This Page is best viewed with FIREFOX
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
سيد ازاهار العدروس

Buat muka ketat, tipu sikit-sikit (Make tight face, little little bullshit)



Under construction. opps .... renovation

Rabu, September 03, 2008

Pariah Laknatullah era moden menghina Islam dan Rasullullah SAW


Ini satu e mel berantai yang saya terima dan saya membuat keputusan untuk memaparkan dalam blog saya. Sebagai seorang muslim saya berasa amat marah, jika tidak menghormati undang-undang negara sudah tentu saya sembelih kedua-dua pariah kelas wahid ini beserta kaum keluarga mereka, Keturunan gagak hangus hanya tahu nak buat duit dan setelah senang sedikit mula menghina sesama manusia. Masaalah dengan jabatan kerajaan tak perlulah menghina berbilion umat Islam. Jika pariah ini berasa berpendidekan tinggi saya pula merasakan otaknya lebih busuk dari tahinya sendiri, mungkin banyak sangat makan biawak walaupun tak makan babi. Saya juga tidak suka menghina ugama lain kerana saya berpegang kepada firman Allah dalam Surah Al Kafirun dan laknat ini tidak tahu apa apa pun tentang Quran. Jika saya mahu saya juga boleh memperlecehkan tuhan-tuhan mereka dengan semudah mentafsir semula Epik Ramayana mereka. KLIK GAMBAR UNTUK BACA DENGAN JELAS


Saya berharap saudara sekelian yang berilmu dapat mengalih bahasa dan hantarkan kepada semua pertubuhan Islam didunia, biar kita tengok berapa lama kepala laknatullah ni boleh melekat pada tubuh mereka. Ceruk dunia mana dia hendak pergi. Juga buat siasatan dan ambil semua gambar mereka dan keluarga mereka dan harta benda mereka dan sebarkan pada seluruh umat Islam. Pariah ini menghina Rasullullah SAW, menghina sembahyang umat Islam, menghina pemimpin-pemimpin UMNO, menghina Datuk Sri Anwar Ibrahim, menghina Tuan Guru Nik Abdul Aziz dan menghina saudara-saudara Islam kita. Dalam mentadbir negara bukan sahaja kuil dirobohkan, tetapi juga surau-surau dan juga masjid serta tokong-tokong. Cuma mereka yang berpendidekan tinggi belajar kelas tahi macam pariah ini sahaja yang tidak kenal norma-norma kehidupan dan tidak tahu berfikir dan tidak sedar diri tahu diuntung. Pariah ni juga perlu ditahan BPR kerana dia mengaku memberi suapan pada pegawai kerajaan dan menyemarakan rasuah dalam negara. Binatang macam ni eloklah berambus dari sini dan tak sesuai menjadi warganegara. Amat malanglah negara seperti England jika ingin menjadikan pariah ni sebagai warganegara mereka pula. Pergilah kau pariah nyah dari Tanah Melayu, sesungguhnya di England juga ramai muslim sedang menunggu untuk sembelih kau nanti dan mengikut kepercayaan kami kau akan dibakar hangus dalam neraka walaupun kau dah memang hangus, dan kau kekal selama2nya beserta azab yang pedih. Saya bukanlah seorang racist sebab darah saya adalah campuran Arab, China, India, Bengal dan Melayu. Cis pariah berpendidekan tinggi konon.....khok, khok, khok, uweek...ptui, ptui ptui

Coolie Version

0 komen sini:

 
 
Photobucket
Google

Flower Horn