This Page is best viewed with FIREFOX
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
سيد ازاهار العدروس

Buat muka ketat, tipu sikit-sikit (Make tight face, little little bullshit)



Under construction. opps .... renovation

Rabu, September 03, 2008

Lanjutan Penghinaan terhadap Islam


Bukan lagi menjilat air, aku nak jilat darah pulak!
Setelah menimbang segalanya saya masih percaya bahawa surat ini ditulis oleh seorang yang bukan muslim. Pada pendapat saya walau bagaimana jahatnya seorang muslim saya percaya mereka tidak akan berani menghina Rasullullah dan menyamakan dengan khinzir walaupun didalam hati kecil mereka. Perkara ini telah dinafikan oleh kedua mereka dan laporan polis telahpun dibuat. Sila semak di http://www.eryrahim.com/2008/08/sheer-insult-against-muslims-in.html Saudara saudari sekelian, cuba lihat perkembangan mutakhir ini siapakah yang sering menjadi dalang untuk mencemuh masyarakat muslim. Cuba lihat majlis peguam siapa siapakah mereka yang menjadi jaguh, siapa siapakah yang baling batu sembunyi tangan? Mereka secara terang terang dan sembunyi sembunyi telah berani mencemuh Islam. Kenapa dengan tibatiba wujudnya Hindraf? Cuba lihat gelombang reformasi.... orang-orang melayu dituduh ganas tetapi mereka yang diganasi pihak berkuasa. Cuba lihat kes Hindraf mereka melawan dan ada pegawai penguatkuasa yang cedera, siapakah yang ganas dan tidak bertamadun?
Satu mekanisme perlu diwujudkan untuk mengenalpasti hanya orang2 Islam saja dikuburkan dikawasan perkuburan Islam dan amat malang jika orang yang murtad dan kafir dikuburkan dikawasan perkuburan Islam. Begitu juga mereka yang bukan Islam, adakah tergamak mereka menerima mayat orang Islam untuk dikuburkan dikawasan mereka, jadi berbincanglah dengan baik mencari penyelesaian bukan menjadi hero menaikan nama supaya firma guaman menjadi terkenal, belajar tinggi tinggi tapi otak bergelumang tahi. Kepada mereka yang ingin memeluk Islam haruslah sedar dan faham akan Islam itu sendiri, jangan anuti Islam jika anda tidak benar-benar faham.
Ladang babi moden
Saya tidak peduli samaada perkara pembinaan ladang babi moden dimulakan dizaman Dato Sri Khir Toyo atau zaman Tan Sri Khalid Ibrahim, mereka perlu diberi kredit kerana dengan pembinaan ladang moden pencemaran sisa dapat dikawal dan ia amat baik untuk alam sekitar dan kualiti hidup yang lebih bersih untuk semua. Sebagai muslim saya percaya babi adalah ciptaan tuhan dan diciptakan untuk makanan mereka yang tidak mahu mengikut saranan ugama Allah. Dan saya percaya penulis surat itu akal dan jiwanya lebih rendah dan jijik dari babi itu sendiri. Didalam Quran ada tersebut mereka yang engkar akan dibalas dengan neraka tapi tuhan tidak ada menyebut untuk memasukan babi kedalam neraka. Taraf penulis surat itu adalah lebih hina dari babi.
Mengagungkan Amerika
Penulis laknat yang menulis surat tersebut menyatakan orang melayu sembahyang 150 kali sebulan dan orang Amerika sembahyang 4 kali sebulan tetapi orang Amerika maju dan Melayu mundur. Tapi orang melayu tidak menjajah dan mencuri harta kekayaan negara lain berbanding orang Amerika yang telah melakukan pembunuhan kepada wanita dan kanak-kanak dan membawa kesengsaraan kepada jutaan nyawa, dan silaknat ini mengagungkan dan memuji-muji Amerika,tapi kalau dia di Amerika sudah tentulah ia menjadi pariah yang lebih teruk kastanya disana, tetapi di negeri negeri Melayu mereka tetap diberi persamaan hak, cuma sikap tamak, hasad dengki pada muslim tidak dapat dibuang, benarlah seperti apa yang Allah firman kan didalam Al-Quran. Kesimpulannya penulis laknat ini suka kepada sesuatu yang anti Islam dan mengagungkan negara yang mempelopori seni liwat dan pembunuhan terancang umat Islam
Menghina pemimpin Melayu
Si penulis laknat itu juga mengatakan yang Perdana Menteri Abdullah Ahmad Badawi kahwin dengan Jeanne Abdullah tak sampai setahun selepas kematian Arwah Hendon. Itu adalah hak dia untuk berkahwin dan dia mengahwini secara sah mengikut tuntutan Islam sendiri. Tidak ada salah dari segi ugama atau mana-mana undang-undang diseluruh dunia. Penulis laknat yang berkepala tahi saja yang mampu berfikiran begitu. Samaada saya suka atau tidak kepada PM, saya tetap menyokong perkara benar yang beliau lakukan. Masaalah perbezaan pendapat tetap ada dimana-mana mengikut ideologi masing-masing. Jika Allah hendak memberi kuasa kepada beliau tidak ada siapa yang dapat menghalang dan ia menjadi ujian pada segelintir yang lain dan disini kita dapat lihat betapa dengki dan busuk hati silaknat ini melihat orang melayu menjadi pemimpin ditanahair mereka sendiri. Sipenulis laknat ini juga mempertikai kuil-kuil yang diroboh dizaman DS Khir Toyo. Itu hak dialah sebagai pemimpin dan dia gantikan tanah, cuma kamu tak boleh bertolak ansur, ini perlu untuk pembangunan bukan macam di India mereka merusuh dan menghancurkan Masjid Babri, dan itulah nilai ketamadunan mereka, DiMalaysia walaupun kuil dirobohkan tapi tak ada kehilangan nyawa sebab orang melayu tahu menghargai nyawa orang lain. Sipenulis laknat ini juga mempertikai TG Nik Aziz katanya dah nak masuk kubur masih nak memimpin, itu lah tanda kedengkian yang ada pada jiwanya terhadap Islam dan melayu dan beliau tidak suka melihat melayu mempunyai pemimpin yang berkebolehan, baik dan ikhlas, beliau lebih suka melihat melayu mempunyai pemimpin yang lemah dan rasuah. Sipenulis laknat ini juga menyatakan DS Anwar Ibrahim berumur 65 tahun meliwat pemuda 27 tahun, mana dia tahu entah-entah dia yang pernah meliwat orang berumur 72 tahun sebanyak 65 kali. Belum ada lagi bukti kukuh untuk melibatkan DS Anwar Ibrahim sehingga saat artikel ini ditulis. Ini ialah sebab kebencian beliau melihat satu lagi anak bangsa melayu yang berkaliber yang mungkin akan memimpin semua bangsa di Malaysia ini.
Dan akhir sekali......
yang membuat darah saya menyirap dan hati rasa panas membakar kerana menghina dan meyamakan Rasullullah SAW macam khinzir. Sampai nyawa saya tercabut dari badan pun saya tetap melaknat sicelaka ini dan tetap akan mendoakan dia mendapat laknat dari Allah dunia dan akhirat, selain menghina junjungan rasul saya dia juga menghina keturunan nenek moyang saya, dan saya fahamlah kini kedengkian laknat ini pada Islam dan bukannya akan melemahkan saya.Saya tidak peduli apa orang akan kata pada tulisan saya ini dan saya berpegang teguh pada apa yang saya rasakan betul
Tapi belum lagi berakhir......

Coolie Version

1 komen sini:

ibnmustaffa berkata...

Hamba rasa itu surat palsu. Saja nak provok umat Islam utk mengamuk. Tapi jika benar, memang wajib ditentang tu.

 
 
Photobucket
Google

Flower Horn