This Page is best viewed with FIREFOX
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
سيد ازاهار العدروس

Buat muka ketat, tipu sikit-sikit (Make tight face, little little bullshit)



Under construction. opps .... renovation

Ahad, September 14, 2008

ISA dibulan Ramadhan


Ramai yang terkantoi kerana ISA dalam bulan Ramadhan ini. Antaranya ialah Raja Petra Kamarudin, Theresa Kok dan wartawan Sin Chew Daily, Tan Hoon Cheng tapi akhirnya dilepaskan sebab polis hendak menyelamatkan beliau dari kemungkinan ancaman pada keselamatannya.
Yang tinggal lagi dua Teresa Kok Suh Sim dan Raja Petra Kamarudin. Teresa Kok dikaitkan dengan kes suara azan di Puchong dan beliau ada membuat kenyataan. RPK pula sebab Malaysia Today yang yang memainkan isu tudung dan lain-lain.
Apa pun kesalahan nya perlulah disisasat dan jika didapati ada bukti, dakwa dimahkamah. Penggunaan ISA tidak adil sama sekali. ISA tu sendiri adalah undang-undang yang tak masuk akal dan tak perlu terus diwarisi dari British. Dalam melaksanakan nya pula macam tidak adil dimana RPK sahaja ditangkap kenapa mereka yang memberi komen tidak ditangkap? Adakah pemberi komen tu sebenarnya telah memerangkap RPK yang bebas membuka ruang komennya?
Kenapa mereka yang memberi komen begini tiada tindakan diambil?

CLICK PIC TO ENLARGE

Gambar di sunting dari Malaysia Today

Kita tunggu dan lihat sahaja apa nasib laknat yang menghina Islam itu. Masyarakat yang begini tidak perlu wujud diMalaysia ini dan saya berpendapat memang wujud segelintir mereka ini diMalaysia.

Coolie Version

0 komen sini:

 
 
Photobucket
Google

Flower Horn