This Page is best viewed with FIREFOX
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
سيد ازاهار العدروس

Buat muka ketat, tipu sikit-sikit (Make tight face, little little bullshit)



Under construction. opps .... renovation

Sabtu, Februari 23, 2008

PRU 12 - Kempen jahat dah bermula



Gambar kat sini membawa erti tentang tingkahlaku BN semasa berkempen. Banner ceramah DAP ditampal dengan poster BN supaya orangramai tidak boleh baca. Busuknya hati!


Selain dari itu papan tanda projek JBA dan banner kutipan cukai pintu pun habis kena tampal. Agensi kerajaan pun dia rasa macam sendiri punya, dah lama dah buat macam sendiri punya! Semoga BN kalah teruk dan tak dapat perkudakan dan memperanjingkan lagi agensi agensi kerajaan.


Selain dari itu papan tanda Taman Teratai dan Taman cempaka habis tercemar dengan poster mereka. Pasang sajalah bendera kat situ, tak sapa kacau, otak mana buboh?


Selain tu tanda had laju kat sekolah pun habis ditampal dengan pemimpin idola mereka, cis! pengampu! Tandas awam tempat orang nak SHiT dah tentu tak akan mereka lupakan, supaya sapa2 yang nak pergi SHiT kat situ boleh berangan angan untuk mengundi orang yang diampu, semoga !


Tak cukup dengan tu kain rentang yang mengiklan pasaran syarikat pun kena tampal, tak tau lah kalau-kalau tokey syarikat tu yang tampal atau suruh mereka tampal. Mana tau dia orang sokong BN kot.


Selain tu papan tanda PAS cawangan pun habis ditampal, punyalah kurang ajar pasal tu aku kata perangai macam monyet seangkatan dengan kera dan beruk. TG Nik Aziz pun mengumpamakan mereka macam orang utan, seangkatanlah tu, susah nak diajar, dah kena tipu berkurun kurun pun masih nak mengampu dengan menggunakan kaedah macam monyet. (Klik pada gambar untuk lihat ngan jelas lagi)

0 komen sini:

 
 
Photobucket
Google

Flower Horn