This Page is best viewed with FIREFOX
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
سيد ازاهار العدروس

Buat muka ketat, tipu sikit-sikit (Make tight face, little little bullshit)



Under construction. opps .... renovation

Sabtu, Februari 09, 2008

Aku ahli UMNO, dulu saja bukan kini dan selamanya



Ni gambar yg tersiar dalam Semakan keahlian UMNO mengatakan saya masih ahli UMNO sehingga 30 Jun 2007. Saya tak pernah bayar yuran pun? Ada yang tolong bayarkan? Baik nya hati.... Dulu zaman reformasi saya dah jadi ahli keADILan dan keluar dari parti tersebut pada hari pembebasan DSAI. Dan kini saya tak menganggotai mana parti pun. Pada saya siapa yang benar tetap benar, siapa yang salah tetap salah tak kira dari kelompok parti mana pun. Saya masih percaya RAKYAT HAKIM NEGARA dan saya percaya hakim negara pun boleh di jual beli sebagaimana kita menjual beli segala hakim hakim sekarang ni. Kalau tak percaya boleh tanya kat Linggam. Malaysia Boleh!

funny

1 komen sini:

Tanpa Nama berkata...

correct, correct, correct!

 
 
Photobucket
Google

Flower Horn