This Page is best viewed with FIREFOX
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
سيد ازاهار العدروس

Buat muka ketat, tipu sikit-sikit (Make tight face, little little bullshit)



Under construction. opps .... renovation

Rabu, September 12, 2007

LCL Fumigation




Dicawangan nilai kerja fumigasi kontena boleh dikatakan tidak boleh dilakukan kerana tiada side loader untuk grounding kontena. Keseluruhan kerja dalam LCL, dan ada yang mencecah panjang melebihi 80 kaki. Kalau NS nak maju mesti ada facilities yang lebih baik menyokong industri perusahan barulah pelabur pun tak tengok sebelah mata jer. Kita buat kerja pest ni pun ambil tempias hasil dari kerancakan perusahan, itu pun ciput ciput jer dapek ha. ponat laiee ha

2 komen sini:

hazaral@ufpk berkata...

betul tu...facilities yg lengkap akan support kita punya bisnes...masa dan tenaga kerja boleh jimat..harap2 melalui strategic alliances dgn rentokil, united boleh ke hadapan lagi.dengar citer Mr. Gopi MD rentokil tgh bincang nak beli side loader untuk united...harap2 jadi.

Syed Azahar berkata...

Eh betoi ke? Abih sapa nak jadi drebar sideloader tu? Salim? Sideloader tu boleh pinjam tak kalau branch nak? Apa2 pun saya kat Nilai nak forklift. apakata forklift kat pk bagi nilai pakai dulu pasal kami banyak lcl, nanti kalu dah beli lain korang amik la yg baru nyer, ok?

 
 
Photobucket
Google

Flower Horn