This Page is best viewed with FIREFOX
PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
سيد ازاهار العدروس

Buat muka ketat, tipu sikit-sikit (Make tight face, little little bullshit)



Under construction. opps .... renovation

Isnin, Ogos 27, 2007

Yang baru, yang lama, yang masih cam tu jugak






Baru baru ni telah genap ulangtahun ke30 United Fumigation Sdn Bhd. Pengurusan UFSB pun telah bertukar tangan selepas bergabung dengan Rentokil Initial Sdn Bhd.

Diharap selepas dua gergasi dimalaysia ini bergabung bolehlah mereka berkongsi pengalaman dan menjadi satu gergasi yang kuat dimalaysia dalam bidang Pest Control dan Fumigation

En Wahid Udin Hj Ali telah dilantik oleh pengurusan UFSB sebagai Pengurus Besar. Tahniah lah tu semoga dapat menerajui pengurusan syarikat dengan cemerlang.



Sehubungan dengan tu inginlah saya mengucapkan selamat bersara kepada bekas pengarah dan pengurus besar UFSB Tuan Hj Rahimansa. Beliau telah berkhidmat dengan cemerlang sehingga UFSB menjadi kukuh hari ini. Cik Aisha Abd Hamid Pengurus Akaun dan juga pengarah syarikat juga akan bersara selepas 31 Ogos ini. Merdeka lah. Hilang lagi seorang workaholic di UFSB.

Tapi itu cerita di Ibu Pejabat UFSB, Ini cerita dicawangan tempat aku bekerja. Kawan-kawan yang cari makan tetap macam biasa. Puan Nora juga telah dilantik untuk memegang portfolio pemasaran dicawangan Nilai. Tahniahlah Puan, mungkin tak lama lagi dapat kereta baru kot, dengar2 company nak bagi Toyota Vios. Semua kami yang lain macam hari-hari biasa buat keje.



BAHAYA- GAS BERACUN, Nak masuk call aku dulu weiii

0 komen sini:

 
 
Photobucket
Google

Flower Horn